ارتغرل غازی پاکستان میں ۔ انجین الٹان ترک اداکار پاکستان پہنچ گئے

2 130

ارتغرل غازی پاکستان میں ۔ انجین الٹان ترک اداکار پاکستان پہنچ گئے

ارتغرل غازی کے اسٹار انجین الٹان دزیتان میک اے وش فاؤنڈیشن کے پاکستانی بچوں سے ملنے پاکستان پہنچے ہیں جیسا کہ اداکار نے پہلے ویڈیو پیغام میں بتایا تھا۔

ارتغرل غازی پاکستان میںانجین الٹان ارتغرل اور ایسرا بلجک پاکستان پہنچ گئے۔ اس سے قبل انجین الٹان دزیتان جو ترکی کے ڈرامہ ارتغرل غازی میں مرکزی کردار کے لئے جانے جاتے ہیں۔ میک اے وش فاؤنڈیشن کے پاکستان ٹویٹر پر ایک ویڈیو پیغام شیئر کیا تھا۔ “سلام پاکستان ، میں 18 اگست کو میک-اے-خواہش کے بچوں سے ملاقات کروں گا۔ جلد ہی ملیں گے۔

 

ارتغرل غازی پاکستان میں

اداکارہ کو پاکستان میں اس وقت سے زبردست مقبولیت ملی ہے جب سے رمضان کے دوران ترکی میں ڈرامہ دریلیس ارتغرل نے ملک میں نشر کرنا شروع کیا تھا اور لوگوں کو کاسٹ سے پیار ہو گیا تھا۔

ذرائع کے مطابق ، انجین الٹان تین انتہائی بیمار بچوں سے ملاقات کریں گے۔ جنھوں نے اس بات کا اظہار کیا کہ ان کی خواہش تھی کہ وہ ان کے ہیرو “ارتغرل” سے ملیں۔ اداکار شام 6 بجےان بچوں سے گفتگو کریں گے۔

اس ترک اداکار نے 14 اگست کے شروع میں قونصل خانہ جنرل پاکستان کا بھی دورہ کیا تھا جس میں انہوں نے اپنے پاکستانی شائقین کو یوم آزادی کی مبارکباد پیش کی تھی۔

 

اسٹار ایسرا بلجک نے بھیانجین الٹان کی طرح بڑے پیمانے پر مقبولیت حاصل کی۔ ان کی کو کاسٹ اسٹار ایسرا بلجک ، جس نے ترکی کے ڈرامہ میں اپنی اہلیہ حلیمہ سلطان کے کردار کو پیش کیا ، نے بھی پاکستان میں بڑے پیمانے پر مقبولیت حاصل کی۔ کیو موبائل اور جاز 4 جی جیسی کمپنیوں نے اسٹار کے ساتھ معاہدے پر دستخط کیے ہیں جس سے وہ انہیں اپنا برانڈ سفیر بنا رہے ہیں۔

 

مزید پڑھیئے

بلدیہ آن لائن ایپ کا اجراء 

ٹرینڈنگ پاکستان

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.