بیروت لبنان میں شدید دھماکہ دارلحکومت کی بندرگاہ پر زوردار دھماکہ ہوا

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ دارلحکومت کی بندرگاہ پر زوردار دھماکہ ہوا

0 172

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ دارلحکومت کی بندرگاہ پر زوردار دھماکہ ہوا

 

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ ۔ منگل کے روز لبنان کے دارالحکومت بیروت کے بندرگاہ کے علاقے میں ایک چھوٹے سھماکے کے بعد ہونے والے ایک بڑے دھماکے سے سیکڑوں افراد زخمی ہوگئے

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ
بیروت لبنان میں شدید دھماکہ منگل کے روز لبنان کے دارالحکومت بیروت میں حیران کن دھماکے سے لرز اٹھا ، اور سیکڑوں افراد زخمی ہوگئے۔ لبنان میں زخمیوں اور متاثرہ افراد کی خدمت میں شرکت کے لئے لبنان میں ہنگامی صورت حال کا اعلان کر دیا گیا ہے۔ دھماکوں کے مناظرسوشل میڈیا پلیٹ فارم پر بڑے پیمانے پر گردش کر رہے ہیں۔

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق ، بیروت شہر کے پورٹ ایریا سے دو دھماکے ہوئے ہیں۔ دوسری طرف ، ایسوسی ایٹڈ پریس کا کہنا ہے کہ کسی یونٹ میں پہلے دھماکے کے اثرات نے قریبی عمارت میں دوسرا دھماکہ کیا۔

بیروت لبنان میں شدید دھماکہمنگل کے روز بیروت دھماکے کے بعد کم از کم 100 افراد ہلاک اور 4000 سے زائد زخمی ہوگئے ہیں جس نے لبنان کے دارالحکومت کو ہلا کر رکھ دیا تھا جس سے میلوں تک وسیع پیمانے پر نقصان ہوا تھا۔

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ

 

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ
بیروت دھماکے کی تباہ کاری:

کم از کم 100 افراد ہلاک ، 4000 سے زیادہ زخمی ہ گئے۔ ریسکیو ٹیمیں ابھی بھی بچ جانے والوں کی تلاش میں ملبے کے ڈھیر کھودنے کا کام کر رہی ہیں اور متوقع ہے کہ اس عمل میں مزید لاشیں برآمد ہونے کے بعد ہلاکتوں کی تعداد میں مزید اضافہ ہوگا۔

مزید پڑھیں: لبنانی دارالحکومت بیروت میں زبردست دھماکے سے لرز اٹھا

بیروت دھماکے / دھماکے کی وجہ

بیروت لبنان میں شدید دھماکہبیروت دھماکے جس نے منگل کے روز اس شہر کو تباہ کیا تھا ، اس میں سے 2،750 ٹن ضبط امونیم نائٹریٹ کی وجہ سے ہوا تھا جو 2014 سے لبنانی دارالحکومت کی صنعتی بندرگاہ پر ایک گودام میں پڑا تھا۔

لبنان کے صدر نے کابینہ کا اجلاس طلب کیا اور بیروت دھماکے اور اس سے ہونے والی تباہی کے بعد دو ہفتہ کی ہنگامی حالت کا اعلان کیا۔

دو لاکھ سے زیادہ افراد بے گھر ہوئے

بیروت کے گورنر ، مروان عبود نے بتایا کہ اس دھماکے کے نتیجے میں دو لاکھ سے زیادہ افراد بے گھر ہوگئے ہیں۔ حکام ان بدقسمت لوگوں کو خوراک ، پانی اور رہائش جیسی ضروریات کی فراہمی کے لئے کوشاں ہیں۔

بیروت لبنان میں شدید دھماکہ کے بعد عمارتوں کو نقصان پہنچا۔ ہسپتال تباہ ہوگئے۔ ذرائع کے مطابق ، بیروت میں کم از کم تین اسپتالوں میں نرسوں کی موجودگی ہے جو اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے۔ شہر کے صحت کی دیکھ بھال کے نظام کے لیئے یہ ایک بہت بڑا دھچکا ہے جو پہلے ہی کورونا وائرس وبائی امراض کے دوران جدوجہد کر رہا تھا۔

بیروت دھماکےلبنان کے وزیر اعظم نے ٹیلی ویژن پر ایک تقریر میں منگل کو پیش آنے والے اندوہناک واقعہ کے بعد دوسرے ممالک اور قوم کے دوستوں سے مدد کی اپیل کی۔

بیروت دھماکے سے بندرگاہ کے آس پاس کے علاقوں میں تباہی مچ گئی۔ بیروت لبنان میں شدید دھماکہ ۔

اس ملک کے وزیر اعظم نے یہ بھی کہا کہ یہ بات ناقابل قبول ہے کہ امونیم نائٹریٹ کی کھیپ جس کو دھماکے کی وجہ سمجھا جاتا ہے وہ گذشتہ چھ برسوں سے بغیر کسی حفاظتی اقدامات کے عمل میں لائے صرف بیروت کی بندرگاہ پر بیٹھا ہوا تھا۔ مزید برآں ، انہوں نے ایک بار پھر کہا کہ بیروت کے بڑے دھماکے کے ذمہ داران کو ذمہ دار ٹھہرایا جائے گا۔

 

مزید پڑھیئے

Leave A Reply

Your email address will not be published.