مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند ۔ تمام سرگرمیوں کے ساتھ مستقل طور پر بند

3 186

مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند (monal restaurant) ۔ تمام سرگرمیوں کے ساتھ مستقل طور پر بند

مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند ۔ وزیر موسمیاتی تبدیلی زرتاج گل کے مطابق ، مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد کو مارگلہ ہلز نیشنل پارک کے قلب میں دیگر تجارتی اور کاروباری سرگرمیوں کے ساتھ بند کرنے جا رہے ہیں۔

مونال اسلام آباد مستقل طور پر بند ہوگا۔

 

زرتاج گل نے اردو نیوز کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ یہ قانون کے منافی ہے کیونکہ مارگلہ پہاڑیوں کے قومی پارکس میں کسی بھی طرح کی تعمیر یا کسی اور کاروباری سرگرمی کی اجازت نہیں ہے۔

جب یہ پوچھے جانے پر کہ کیا حکومت مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد کو منہدم کردے گی تو ، موسمیاتی تبدیلی کے وزیر نے کہا کہ کابینہ نے نیشنل پارک میں کسی بھی طرح کی تعمیر یا کاروباری سرگرمیوں کے خلاف ایک انتہائی سخت فیصلہ لیا ہے۔

مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند

مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بندمونال ریسٹورانٹ نے اس سے پہلے احاطے کی نئی تعمیر اور توسیع کے لئے کسی پیشگی اجازت کے بغیر پارک میں درخت کاٹ ڈالے تھے جس کی سختی سے ممانعت ہے۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ منال ریسٹورینٹ اسلام آباد مئی 2020 میں اس وقت مہر لگا ہوا تھا جب کھانے پینے کے انتظام نے اپنی توسیع کے لئے درختوں کو کاٹنا شروع کیا تھا۔

مزید برآں ، زرتاج گل نے ذکر کیا کہ علاقے میں کسی بھی طرح کی موجودہ تعمیرات کو مسمار کیا جائے گا تاکہ مارگلہ اللہ پہاڑیوں کے قومی پارک کی قدرتی خوبصورتی کو بحال کیا جاسکے۔

اسلام آباد کو نیشنل پارک کا درجہ حاصل ہے جو کہ ماحولیاتی قدرتی سیاحتی مقامات کو محفوظ رکھا جاتا ہے اس مقصد کے لیے منال ریسٹورنٹ اور اس کے آس پاس موجود تمام عمارات کو مکمل طور پر بند کرنے پر غور کیا جا رہا ہے کبھی نہ میں اس والے سے مشاورت کی گئی ہے اور جلد ہی کیے گئے فیصلے سے آگاہ کردیا جائے گا۔

 

مزید پڑھئیے

ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن پنجاب پالیسی تبدیل ۔ گاڑیوں کی رجسٹریشن کا طریقہ کار تبدیل

 

اسلام آباد ماحولیاتی آلودگی

  1. […] مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند ۔ تمام سرگرمیوں کے … […]

  2. […] مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند ۔ تمام سرگرمیوں کے … […]

  3. […] مونال ریسٹورنٹ اسلام آباد مستقل بند ۔ تمام سرگرمیوں کے … […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.