کشمیر بنے گا پاکستان – پاکستان کا نیا نقشہ مقبوضہ کشمیر پاکستان میں شامل

کشمیر بنے گا پاکستان - پاکستان کا نیا نشہ جاری جس میں مقبوضہ کشمیر پاکستان میں شامل ہے

2 218

کشمیر بنے گا پاکستان – پاکستان کا نیا نقشہ مقبوضہ کشمیر پاکستان میں شامل

 

کشمیر بنے گا پاکستان – پاکستان کابینہ نے ایک نیا سیاسی نقشہ منظور کیا ہے۔ جس میں جموں و کشمیر کے علاقے اور لداخ کا ایک حصہ بھی پاکستان میں شامل ہے۔ نیا سیاسی نقشہ ان علاقوں کا دعوٰی کرتا ہے جو پاکستان سے تعلق رکھتا ہے لیکن بھارت کے قبضہ میں ہے۔

یہ نقشہ ہندوستانی حکومت کے آرٹیکل 370 کو منسوخ کرنے کے فیصلے کی ایک سالگرہ سے ایک دن پہلے لانچ کیا گیا ہے۔ جس نے ریاست جموں وکشمیر کو خصوصی اختیارات فراہم کیئے تھے۔ منگل کے روز نئے نقشے کی نقاب کشائی کرتے ہوئے پاکستانی وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ یہ “پاکستانی عوام کے عزائم کی نمائندگی کرتا ہے۔”

انہوں نے وفاقی کابینہ کے اجلاس کی صدارت کے بعد ایک نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا ، “یہ پاکستان کی تاریخ کا سب سے تاریخی دن ہے۔”

کشمیر بنے گا پاکستانانہوں نے مزید کہا کہ آج کے تاریخی دن ہم نے پاکستان کا نیا سیاسی نقشہ تیار کیا ہے جو پوری قوم کے ساتھ ساتھ کشمیری عوام کی امنگوں کے مطابق ہے۔ اب تک ، پاکستان نے سرکاری طور پر پی او کے کے تمام علاقوں کو اپنے علاقے کا ایک حصہ کے طور پر پکارنے کے خلاف مزاحمت کی ہے۔ اگرچہ وہ گلگت بلتستان کو اپنا علاقہ مانتا ہے ، لیکن یہ بقیہ کو ‘آزاد کشمیر’ کہتا ہے۔

ماضی میں دکھائے جانے والے نقشوں میں کشمیر کے قافی علاقوں کو بھارت کا حصہ ظاہر کیا گیا تھا۔ جب کہ بھارت اپنے بیشتر نقشوں میں آزاد کشمیر اور گلگت بلتستان کے علاقوں کو بھی اپنے علاقے تسلیم کرتا تھا۔

پاکستان کے جاری کردہ اس نقشے کے ردعمل میں بھارتی میڈیا اس نقشے پر کافی شور مچارہا ہے۔ اس نقشے کا اجراء عمران خان کی حکومت کا کشمیر کے معاملے میں دو ٹوک موقف کا منہ بولتا ثبوت ہے۔

 

مزئد پڑھیئے

بھارتی میڈیا

Leave A Reply

Your email address will not be published.